Łączna liczba wyświetleń

Obserwuj mnie :)

niedziela, 21 czerwca 2015

Magia świec - czerwień

Specjalnie na życzenie Kamilki kolejna świeczka jaką chcę Wam zaprezentować będzie w kolorze czerwonym.
Wokół nas jest mnóstwo barw - są one wszechobecne.Liście jesienią czy błękit morza, śnieżny poranek i wiosenne drzewa - wszystkie elementy natury wzbogacają nasze życie feerią kolorów zapierającą dech w piersi.
Każdy kolor ma swoje własne "odczuwanie", rodzaj wibracji wywołującej w nas określone uczucia i wywiera jedyny w swoim rodzaju wpływ na nasze emocje, chociaż nie musimy  nawet zdawać sobie z tego sprawy.
Kolor czerwony symbolizuje miłość i wszystko co z nią związane.Symbolizuje moc, seks, witalność, determinację, energię i przystosowanie się do sytuacji.
Kolor ten przyciąga miłość i szczęście.

W zapachach świec firmy Bispol zakochałam się odrazu.
Świeca czerwona "Aurelia" jest mieszanką zapachową owoców leśnych.
Jednak jej zapach w realu przypomina pudełko owocowych landrynek.
Nawet nie odpalona rozsiewa w pomieszczeniu śliczny zapach.






W magii Wicca o której pisałam TU świece są nieodłącznym elementem każdego zaklęcia czy rytuału.
Przedstawiam Wam więc kolejne zaklęcie z użyciem świecy w kolorze czerwonym :)

Składniki:
* Czerwone jabłko
* Czerwona świeca

Zapal czerwoną świecę i rozłam jabłko na pół ( nie wolno używać noża) i złóż powrotem w jedną całość mówiąc:

Afrodyto spraw by ten poświęcony Tobie owoc, miał moc łączenia tego ,co stanowi jedną całość i co jest sobie przeznaczone.

Następnie zdmuchnij świecę i zjedz jedną połówkę jabłka.Drugą połówkę daj osobie z którą chcesz stworzyć związek.

Już dziś zapraszam na kolejny post ze świecami fioletowymi w roli głównej, o parapsychologi i kontaktach z innymi sferami.


13 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie słodkie zapachy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję kochana za tą czerwoną świece, nawet nie wiesz jaką przyjemność sprawiłaś mi pisząc o niej :)

    Domyśliłam się, że czerwień będzie miała coś wspólnego z miłością :). Na moje szczęście ja już swoją "drugą połówkę jabłka" znalazłam, ale przyznaje coraz bardziej podoba mi się ta magia :D

    Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach dla mnie, mogłabym go polubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świeczki to obowiązkowy element każdego wieczoru .... co niektórzy uważają mnie za czarownicę ;p Ale nie dziwię im się skoro urodziłam się w dzień wróżek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpisujcie posty w naszym blogbooku :)
    http://ddobinsta.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm cóż za błyszczyk. Zajrzę tu jeszcze nie raz ;-)
    Zapraszam http://darmowo2015.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. idealne zapachy na wakacyjne wieczory ;) fajnie czyta się Twojego bloga. obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię świece, dają niesamowity nastrój a te zapachowe to juz super

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post :)zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Mojej siostrze by się spodobała ta świeca :)

    OdpowiedzUsuń

Post był interesujący?Zostaw coś po sobie ;)