Łączna liczba wyświetleń

Obserwuj mnie :)

wtorek, 17 lutego 2015

Krem do twarzy z olejkiem sezamowym (Sesamum Indicum) BingoSpa


Kochani,dziś chciałam wam przedstawić krem do twarzy z olejkiem sezamowym  BingoSpa.


Informacje producenta:

Krem do twarzy z olejkiem sezamowym (Sesamum Indicum) BingoSpa

- najlepszy dla cery mieszanej, normalnej, suchej i dojrzałej.

Aksamitny krem BingoSpa zapewnia długotrwałe nawilżenie i wspomaga regenerację skóry, usuwając objawy zmęczenia.
Nowoczesna formuła kremu zawiera min. olejek sezamowy oraz opatentowany kompleks algowy - Pheohydrane®.


Sesamum Indicum (olejek sezamowy) zawiera naturalne przeciwutleniacze chroniące przed wolnymi rodnikami. Jest doskonałym naturalnym kosmetykiem odmładzającym. Wygładza i napina skórę, nadaje gładkość i elastyczność, ujędrnia i likwiduje drobne zmarszczki. Korzystnie wpływa na skórę suchą, źle ukrwioną i wrażliwą. Reguluje pracę gruczołów łojowych, nie jest polecany dla skóry problematycznej.

Moja opinia:


Krem w opakowaniu 100g w plastikowym okrągłym pudełeczku.
Konsystencja kremu bardzo delikatna,lekka,jogurtowa,przyjemna w stosowaniu.
Krem ładnie się rozsmarowuje i szybko wchłania,pozostawiając uczucie długotrwałego nawilżenia i komfortu.Juz po tygodniu stosowania kremu,skóra mojej twarzy stała sie gładsza i wyraźnie jedrniejsza,jest to zapewne zasługą oleju sezamowego,który jak zapewnia producent wygładza i napina skórę.
Krem jest bardzo wydajny,ładnie pachnie, posiada świetny skład i cenę (ok.18 zł) :)

Moja ocena 5/5



1 komentarz:

  1. Miałam maseczke do twarzy z BingoSpa i sobie chwale.Dobre mają produkty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Post był interesujący?Zostaw coś po sobie ;)