Łączna liczba wyświetleń

Obserwuj mnie :)

wtorek, 17 lutego 2015

Jasminowe drobiazgi


Wczoraj dotarła do mnie zamówiona przesyłeka z firmy Avon.
W katalogo 03/2015 skusiłam się na jaśminowy zestaw,w skład którego wchodził krem do rąk,oraz wygładzający balsam do ust.
Do zamówienia skusił mnie zapach z "pachnącej strony" katalogu.
Nie byłam do końca przekonana czy zapach rzeczywisty będzie się z nim zgadzał,jednak na szczęście sie nie zawiodłam.
Zapach jaśminu wprost urzekający.

Krem glicerynowy,dodatowo wzbogacony witaminą E,łatwo się wchłania,pomaga odbudować nawilżenie skóry dłoni oraz paznokci.

Podobnie z balsamem do ust.Również jest wzbogacony witaminka E,ładnie nawilża,nie "lepi"się i dodatkowo ślicznie pachnie.

Cena wręcz "niska" bo zaledwie 3,99zł za sztukę.

Myślę,że ja jeszcze wrócę do tego produktu.

Moja ocena:
 5/5


4 komentarze:

  1. Dzięki za opinię bo właśnie zastanawiałam się nad zamówieniem tego kremu :)
    Też zapach bardzo mi się spodobał;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i polecam!:)

    Też skusił mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Post był interesujący?Zostaw coś po sobie ;)