Łączna liczba wyświetleń

Obserwuj mnie :)

poniedziałek, 9 marca 2015

Przesyłki, przesyłeczki

Dziś listonosz dostarczył mi w sumie trzy przesyłeczki z czego jedna z Kancelarii Prezydenta a drugą z Kancelarii Rady Ministrów.
Wyraz jego twarzy-bezcenny :)
W kopertach znalazłam autograf Pana Prezydenta na zdjęciu oraz magnes i układenkę z RM.

Trzecia przesyłeczka przyszła z Niemiec i zawierała mapę Europy.

Kolejna przesyłka jest z zeszłego tygodnia,jednak jej nie publikowałam.
Gmina Sanok wysłała mi bardzo fajną książeczkę o Gminach Polski Wschodniej,ulotkę o zabytkach i atrakcjach gminnych oraz widokówkę i płytę DVD z prezentacją ;)

Tydzień dobrze sie zaczął wiec mam nadzieję na codzienne przesyłeczki.

7 komentarzy:

  1. Gratulacje!!
    A dawno wysyłałaś po ten autograf?Bo ja jakos w grudniu i narazie nic ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!;)
    Fajne przesyłki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki Kochana i obyś cały tydzień miała obfity w paczuszki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo ;)
    A o autograf prosiłam jakoś na poczatku lutego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!!super blog

    OdpowiedzUsuń

Post był interesujący?Zostaw coś po sobie ;)