Łączna liczba wyświetleń

Obserwuj mnie :)

czwartek, 29 stycznia 2015

Próbki



Witam wszystkich na moim blogu :)
Będę tu publikować strony z darmowymi próbkami i gadżetami,które możemy zamówić na stronach internetowych,zarówno polskich jak i zagranicznych.
W większości przypadków wystarczy tylko WYPEŁNIĆ formularz i czekać na listonosza ;)
Na innych natomiast musimy sie ZAREJESTROWAĆ.
Dodawać będe zdjęcia produktów które otrzymałam,oraz linki do strony źródłowej;)



Próbka perfum (damskie/męskie) do wyboru.
15 ml
Czas oczekiwania od 10 dni do 3 tygodni
Ja czekałam cos koło 14-15 dni
Próbki są dostepne do wyczerpania zapasów.







Nowy testament-format kieszonkowy
Aby OTRZYMAĆ nowy testament,wystarczy wejść na stronę http://biblia.w.interia.pl/html/zamow.html
i wypełnić formularz.







Dziś dotarły :) Czekałam jakieś 5-6 tygodni ;/
Okularki 3d
Wystarczy wejść na http://free-3d-glasses.com/  WYPEŁNIĆ formularz (w j.angielskim)  i kliknąć w link który otrzymacie na maila.
Dwa kolorki do wyboru: białe lub czarne :)
WAŻNE: w okienku Country wpisujemy POLAND






Darmowy  zestaw produktów Bobovita.Wystarczy wejść na 
i w otwartym oknie "ZAREJESTROWAĆ się"
Przy REJESTRACJI należy zaznaczyć "Tak zamawiam Poradnik wraz z produktami BoboVita"
Czas oczekiwania ok 21-30 dni.




Kaszka o smaku owocowym bardzo przypadła do gustu mojemu synkowi.Słodka,kremowa konsystencja.Natomiast obiadek nieszczególnie.Po lekkim doprawieniu było nieco lepiej.Jednakże mój maluch nigdy nie przepadał za "słoiczkami" ....kwestia Gustu.:)





Jeśni nie zamawiałeś nic ze strony VOGA.com możesz zamówić 6 darmowych próbek materiałów.
Wystarczy ,że wejdziesz na http://www.voga.com/pl/mix/swatch i podasz dane do wysyłki oraz zaznaczysz,które próbki chcesz OTRZYMAĆ.

1 komentarz:

  1. Dzięki za linki ;)
    Juz poklikałam i teraz czekam ;)

    OdpowiedzUsuń

Post był interesujący?Zostaw coś po sobie ;)